Hjelp!

Lurer du på hvordan kjøp av reparasjon fungerer?

Vi ønsker at det skal gå raskt og smidig. Kjøp via vår nettbutikk gjør at du kan følge reparasjonen fra A til Å selv. Du vil også få gode tilbud ved kjøp via vår nettbutikk. 

  1. Finn ditt produkt. Enkleste måten er å søke (F.eks iPhone 6). Fra resultatet finner du det du ønsker å reparere. Er du ikke sikker på hva feilen er, så bestiller du test og diagnose. Lurer du på hvordan du finner ut hvilken modell du har, så kan du lese mer om dette her. (Internt: Legg til link)
  2. Finner du ikke det du leter etter, ringer du oss, eller sender oss en mail eller facebook melding, så får du raskt svar. 
  3. Legg till ønsket reparasjon i handlevognen og gå til kassen. 
  4. Skriv feilmeldingen (f.eks knust skjerm) og koder i Feilbeskrivelse, koder etc.
  5. Fullfør handelen med ønsket betaling og leveringsadresse. 
  6. Pakk produktet ditt forsvarlig, legg ved navn og referanse til ordrenummer (eventuelt utskrift av ordrebekreftelsen) og send til

    easyDrift AS
    Postboks 1802
    5505 HAUGESUND

  7. Hvis du bor på Hauglandet eller kjører forbi, kan du også stikke innom oss på Amanda Storsenter, eller i Raglamyrvegen 10b. Vi kan sende i retur pr post om du ønsker det. 
  8. Du får ordrebekreftelse og oppdateringer underveis fra oss på mail og sporingsnummer når vi returnerer produktet til deg. 
  9. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 466 49 777 eller post@easyfiks.no hvis du har noen spørsmål. Du kan også benytte kontaktskjema under.