Kontakt oss


Tlf: 466 49 777 eller e-post: post@easyfiks.no 


Når du har kjøpt tjenesten du ønsker har du følgende valg:

Innlevering

Du kan selv levere og hente ditt produkt til oss. Du finner:

Hovedverksted
i Raglamyrvegen 10b
Åpnet 09 - 17 på hverdager (stengt på lørdager)

Ekspresskiosk
Amanda Storsenter
Åpent 10-20(18) 

Sende pr post

Alternativ sender du produktet til:
easyDrift AS
Raglamyrvegen 10b
5536 Haugesund

Legg ved kopi av ordrebekreftelsen du fikk fra oss. Husk å legge ved (eller sende oss elektronisk) eventuelle koder du har låst produktet med. 

Du vil få en melding av oss når vi mottar produktet sammen med en estimert leveringsdato. Når vi returnerer produktet får du såklart et sporingsnr av oss eller Bring direkte. 

Hvor lang tid tar det?

Vanligvis tar reparasjon av telefoner ca 1 time og vi sender som regel tilbake produktet samme dag som vi mottar det pr post. Når det gjelder iPad tar dette 2-3 dager. 

Har du spørsmål, ta kontakt på tlf 466 49 777 eller send oss en epost på post@easyfiks.no. 

Du finner oss også på facebook og instagram

Du kan også sende oss en melding ved å benytte kontaktskjema under: